Informatiebeheer

  ::    ::    ::    ::    ::    ::  

Frequently Asked Questions


  • Moet een organisatie deze informatie op al deze projecten apart onderhouden?

  • Neen. De BWR probeert iedereen zo breed mogelijk te informeren over het Nederlandskundig welzijnsaanbod in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, maar een organisatie moet ons maar één keer de informatie doorspelen. Het volstaat voor een organisatie om de gegevens op de Interprovinciale Sociale Kaart op geregelde tijdstippen te actualiseren. Wij zorgen er dan voor dat deze informatie wordt doorgestuurd naar de andere projecten. De organisatie speelt ons één keer zijn gegevens door en wij zorgen ervoor dat ze op vier plaatsen zichtbaar zijn.

  • Wat kost de opname in deze projecten?

  • De opname in deze databanken is gratis.

  • Waarom al deze verschillende projecten?

  • Waarom zijn er zoveel verschillende projecten? Kunnen al deze gegevens niet samengevoegd worden? Helaas niet. In deze projecten werken we met verschillende partners die elk een deel van de gegevens aanleveren en waar zij verantwoordelijk voor zijn. Tevens is het onmogelijk om deze extra gegevens samen te voegen. Zo beschikken we op basis van deze projecten wel over de gegevens van de Franstalige welzijnsvoorzieningen en de Nederlandskundige gezondheidsvoorzieningen in Brussel, maar niet over die van de Franstalige gezondheidsvoorzieningen in Brussel.

  • Meer informatie

  • Wenst u meer informatie of heeft u opmerkingen kan u ons contacteren via soka@bwr.be of telefoneer naar 02/413.01.45.

 
© 2005, Brusselse Welzijns- en gezondheidsRaad
Lakensestraat 76, bus 3
1000 Brussel

 
info@bwr.be
Tel 02 414 15 85 - Fax 02 414 17 19
Rek.nr.: IBAN BE21 4352 2672 0103
 
Logo VGC